tänkte på det Paow sa

Jo , som sagt, jag läste ett inlägg på Paows (http://paow.se/) och håller helt o hållet med,

Om man köper ngt ngn annan redan har så är man wannabe ?
Alla saker tillverkas väl i hur många exemplar som helst ? De säljs över hela Sverige, och bara för att då en enda som man känner eller vet om har råkat köpt det före, så är man en jävla wannabe ?
hahahah , det är patetiskt , de tillverkar inte 100.000 exemplar för att en enda ska köpa det.


"Läste nyss ett väldigt vettigt inlägg i Annies blogg. Där hon skrev att så fort hon målade läpparna och använde Axeldetaljer så vart hon helt plötsligt wannabe Kenza och när hon lockade håret så är hon wannabe Elin Kling.

Det gäller samma sak med mig. Bara för att jag är blond så förknippas jag med Kissie och Dessie. Varför gör uteseendet personligheten? Tycker det är konstigt. Så fort man köper någonting likadant så är man en wannabe. Jag läser säkert 140 kommentarer om dagen om att jag är en wannabe.

Vadå – måste jag har grönt hår och ballerinakläder för att vara annorlunda? Jag vet att jag har en rätt annorlunda stil , i alla fall vissa av mina outfits. Och om någon bär en kjol? Eller köper en likadan tröja som mig så är man en stillös kopierande fjortis? Nej jag hajar inte det där, jag sätter på mig det som jag tycker är snyggt. Så åt helvete med allt wannabe snack."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0