pulka för full rulle

Dagen började med att jag försvo mej en timme , *hej jag heter moa och jag är smart.
sen hade vi NO , gick rätt bra på läxförhöret tror jag :)
LUNCH , bläää
efter det gick alla i klassen o parallellklassen o åkte pulka i typ en timme, det var faktiskt jättekul , ;d
jag o astrid o vendela åkte på en sopsäck , o jääävlar vad fort det gick , astrid skvätte upp halva snön som fanns i backen på mej , särskilt ansiktet, men jag lever !
Jag o Isabella körde sönder filips pulka, hahaha , förlåt , men herrejäävlar, vi åkte fan på värdlens största gupp, så kan inte vi hjälpa :D
anyway..

konstnären dåva ,
HAHAHHAH nej , men jag tänkte att ni kunde ha ngt o skratta åt för en sekund eller två ! enjoy , ;)


Kommentarer
Postat av: isabella - djurgården - göteborgare

Vi är bara så bäst! <3

2010-01-15 @ 19:25:59
URL: http://vaanilla.blogg.se/
Postat av: Mirre

Du kanske trodde det var lördag?? heheXD

2010-01-15 @ 20:31:40
URL: http://miiire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0