nöff

nämen tjena ,
bara för att jag har upptäckt min otroliga painförmåga :



detta är typ vad jag o lisa roar oss med när vi går hem efter skolan.

NÖÖÖÖÖÖFF så det ekar över hela lerum, särskilt när Lisa gör :D:D

Vi har även kommit på att i norrland säger man jokkmokk-johnny , inte partille-johnny.
när partille-johnnysar visar upp sina nya mopeder, kommer jokkmokk-jhonnys med varsin sprillans ny ren eller spark :)

jag säger ca en gång i timmen : jaddu  Lisa , livet är kort, o försöker råstirra på henne i typ 3 minuter, (det brukar inte gå så bra)

Jaa , ni fattar väl ingenting, o just nu har ni tagit fram eram carebox, men vet ni vad ?
JAG BRYR MEJ INTE ! :D för våra skämt är roligast ! ;)
haahah jag tror jag har tråkigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0