lite blandat, :)

Igår var jag med Sofia på bio, vi såg the imaginarium of doctor parnassus , med bland annat Johnny Depp och Jude Law som spelar, (tror jag) (a)
Den var verkligen jättekonstig, jag fattade nästan ingenting , men den var ändå helt okej. Är du helt weird i skallen, så se den ! :D
Medan vi var i stan köpte jag lösnaglar, men det är inget jag har vågat testa än, :) Är sånt där med lim, och jag är väldigt oduktig på att pyssla, ;)
men men ..




Medans vi ändå håller på :













° POPCORN - det är det bästa som finns, skulle kunna leva på det ! allvarligt talat,
° VÄNNER - Mina vänner är det bästa jag har , skulle inte överleva utan dom ♥
° MUSIK - Något som jag lyssnar på 24/7 , nästan
° DE SOM STÅR FÖR VAD DE TYCKER - dom är några jag verkligen beundrar, för att jag har själv jättesvårt för att säga vad jag tycker.
° SOMMAR - För att då slipper man gå runt i fetma jacka, och ÄNDÅ frysa, :O








∞ STÄDNING - det är något bland det tråkigaste som finns , när mamma ens ber mej om något, ropar jag direkt på sekunden: barnarbete! hehehe .. ;)
∞ när vi ändå nämner det.. BARNARBETE - o då menar jag på riktigt ! de som bor i fattiga länder och tvingas arbeta 24 timmar om dygnet, sju dagar i veckan, det är riktigt synd om dom.
∞ DJURPLÅGERI - det är hemskt. fy fan! Liksom, vad är det roliga med att släppa en katt från ett hus på tio våningar?
∞ REGN - när det regnar, man har just stått framför spegeln i 68 år och gjort håret bra, o vips; det regnar, och man blir dygnsur, precis överallt..
∞ UTTRÅKAD - när man är precis uttråkad, inget är roligt, livet suger.. ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0