JULAFTON !

Hejsan ,
förlåt för dålig uppdatering , men idag äre ju julafton, så har inte haft tid att sitta vid datorn :)

jag har firat jul hos släktingar, inte jättekul, men det är väl sånt man gör på julafton?
nu är klockan runt tio, och vid halv tolv ska jag vara nere i kyrkan göra ngt där. INTE kul alls, men jag konfimerar mej o tänkte, varför inte ? ;p

Förresten, bara jag som inte har julstämning ALLS ? ;o Känns verkligen inte som jul ! och jag har förätit mig på julmat, inte bra , !

Jag har fått jättebra julklappar, och jag är hur nöjd som helst. Fick en grej till håret som ger det volym av mormor, så nu jävlar ska ni få se! :D
nej fan vad jag tjatar, det jag eegentligen skulle säga var att ni ska ha en förjävla bra jul! eller aa, det som är kvar av den, <3'





Bilden ska föreställa en bit av en julgran, den är kass, men se det posetiva av den! om ni kan hitta ngt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0