1 dag kvar

Nu äre väl nästan 1 dag kvar tills det är nytt år ?! :D
2010.. DET SKA BLI ETT BRA ÅR ! ;O
Jag ska fira det antingen med Sofia , eller så ska vi iväg ngnstans till massa folk o fira , ;d
Vi får se, men raketer ska vi ha , annars jävlar :D

Idag fyller Ann (typ faster) år , o nyss kom några av hennes kompisar in o gjorde bort sig totalt framför videokameran , ;d orkar inte förklara, ni skulle ändå inte fatta, ;)

Jag har nyårslöften för första gången på aslänge , ;)

♥ Köpa mig en typ av dagbok o skriva i viktiga saker, eller aa, ni fattar ?
♥ Sluta med vissa ord, som ; ashmed , cp (o det kommer skita sej efter två minuter)
♥ Vara snällare mot mamma! Jag får damp på henne ca 1 gång var femte minut , ;o
♥ Gothia - discot (det var ju faktiskt kul)
♥ Nordic,

har ni några fler, så äre bara säga till , ;o

puss o kram , skumbanan <3'

Kommentarer
Postat av: isabella - djurgården

Du och jag på nordic och gothia ( om du vill ) , hoppas att jag får då , (:

2009-12-30 @ 21:28:09
URL: http://vaanilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0